DOPRAVA A DORUČENÍ
Jak mi bude zboží doručeno?
- kurýr DPD
- Packeta
- osobní odběr v kamenné prodejně (Púchov, Nábrežie slobody 535)
Doprava průmyslových šicích strojů
Za dopravu průmyslových strojů účtujeme poplatek 1900 kč. Tato částka zahrnuje osobní doručení na adresu a zaškolení. V případě, že si stroj vyzvednete v kamenné prodejně, poplatek neplatíte.
Jak dlouho potrvá doručení balíku?
Nejčastěji 2 až 3 pracovní dny.
Jak mohu zjistit sledovací číslo balíku?
Sledovací číslo vašeho balíku vám bude zasláno na vámi zadaný e-mail.
Mohu nějakým způsobem získat dopravu zdarma?
Doprava je zdarma při objednávkách nad 2550 kč (* při průmyslových šicích strojích se účtuje poplatek 1900 kč).
Mohu si objednané zboží vyzvednout v kamenné prodejně?
Ano. Při objednávce zvolíte jako způsob dopravy osobní odběr. Zboží vám zarezervujeme na 7 dní.
Nestíhám si objednané zboží vyzvednout v kamenné prodejně v rámci rezervační lhůty, je možné si tuto lhůtu prodloužit?
Kontaktujte nás na info@pean.sk nebo na +420 606 986 168 a situaci vyřešíme k vaší spokojenosti.
PLATBA
Jak mohu za zboží zaplatit?
- dobírkou kurýrovi DPD (platba možná pouze v hotovosti)
- kartou online - online platební systém ComGate comgate.cz
- předem převodem (po přijetí objednávky vám na vámi zadaný e-mail pošleme fakturu, jako variabilní symbol uveďte číslo faktury)
- v hotovosti při osobním odběru v kamenné prodejně v Púchově
Je platba předem bezpečná?
Ano, protože děláme vše pro spokojenost našich zákazníků. V případě, že by nastal nějaký problém s vaší objednávkou (ztráta, poškození) došlo by z naší strany k náhradě a kompenzaci této objednávky.
Jak uplatním slevový kód?
Jednoduše si zboží, na které chcete kód uplatnit, vložíte do košíku a v prvním kroku při vytváření objednávky vložíte kód do pole Slevový kupón / Dárkový šek ve spodní části stránky. Cena za vybrané zboží bude snížena o hodnotu kódu.
OTÁZKY NA ZBOŽÍ A OBJEDNÁVKY
Co získám když se zaregistruji?
Registrací získáte přístup do zákaznické sekce e-shopu a přehled vašich objednávek.
Jak reklamuji zboží?
Mohu zboží vrátit?
Zboží můžete vrátit do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží. Více info →
Mohu si šicí stroj vyzkoušet na prodejně?
Ano. Je třeba ověřit si dostupnost daného stroje na tel. č. +420 606 986 168.
Mohu zboží objednat i prostřednictvím e-mailu nebo telefonu?
Pokud si nevíte rady, jak objednat zboží, který vás na našem webu zaujal, tak nám můžete e-mailem poslat všechny požadované údaje na objednání (jméno a příjmení, adresu včetně popisného čísla, vaše telefonní číslo a požadovaný typ produktu - nejlepší link na produkt v našem e-shopu).
Případně nám můžete zavolat a rádi a ochotně vám vysvětlíme správný postup. Každopádně doporučujeme odeslat objednávku přes e-shop, je to nejrychlejší způsob objednání zboží.
Mohu zrušit objednávku?
Samozřejmě. Napište nám na info@pean.sk a objednávku zrušíme.
Co je to SUPER ZÁRUKA?
SUPER ZÁRUKA je garancí že se o váš stroj postaráme. Platí na šicí, vyšívací a obnitkovací stroje zakoupené v našem e-shopu. Platí během i po skončení záruční doby. Více info →
Kde se stroj vyrábí?
Stroje všech značek v naší nabídce jsou vyráběny v Asii.
NENAŠLI JSTE, CO JSTE HLEDALI?
+420 606 986 168
Po - Pá: 09:00 - 16:30, So: 08:00 - 12:00
info@pean.sk