S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
+420 606 986 168 info@pean.sk

Nejčastější otázky
Nejčastější otázky

DOPRAVA A DORUČENÍ

Jak mi bude zboží doručeno?

- kurýr DPD

- Packeta

- osobní odběr v kamenné prodejně (Púchov, Nábrežie slobody 535)

Doprava průmyslových šicích strojů

Za dopravu průmyslových strojů účtujeme poplatek 1900 kč. Tato částka zahrnuje osobní doručení na adresu a zaškolení. V případě, že si stroj vyzvednete v kamenné prodejně, poplatek neplatíte.

Jak dlouho potrvá doručení balíku?

Nejčastěji 2 až 3 pracovní dny.

Jak mohu zjistit sledovací číslo balíku?

Sledovací číslo vašeho balíku vám bude zasláno na vámi zadaný e-mail.

Mohu nějakým způsobem získat dopravu zdarma?

Doprava je zdarma při objednávkách nad 2550 kč (* při průmyslových šicích strojích se účtuje poplatek 1900 kč).

Mohu si objednané zboží vyzvednout v kamenné prodejně?

Ano. Při objednávce zvolíte jako způsob dopravy osobní odběr. Zboží vám zarezervujeme na 7 dní.

Nestíhám si objednané zboží vyzvednout v kamenné prodejně v rámci rezervační lhůty, je možné si tuto lhůtu prodloužit?

Kontaktujte nás na info@pean.sk nebo na +420 606 986 168 a situaci vyřešíme k vaší spokojenosti.

PLATBA

Jak mohu za zboží zaplatit?

Za zboží můžete zaplatit online platbou přes platební bránu Comgate.

Je platba předem bezpečná?

Ano, protože děláme vše pro spokojenost našich zákazníků. V případě, že by nastal nějaký problém s vaší objednávkou (ztráta, poškození) došlo by z naší strany k náhradě a kompenzaci této objednávky.

Jak uplatním slevový kód?

Jednoduše si zboží, na které chcete kód uplatnit, vložíte do košíku a v prvním kroku při vytváření objednávky vložíte kód do pole Slevový kupón / Dárkový šek ve spodní části stránky. Cena za vybrané zboží bude snížena o hodnotu kódu.

OTÁZKY NA ZBOŽÍ A OBJEDNÁVKY

Co získám když se zaregistruji?

Registrací získáte přístup do zákaznické sekce e-shopu a přehled vašich objednávek.

Jak reklamuji zboží?

Více info →

Mohu zboží vrátit?

Zboží můžete vrátit do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží. Více info →

Mohu si šicí stroj vyzkoušet na prodejně?

Ano. Je třeba ověřit si dostupnost daného stroje na tel. č. +420 606 986 168.

Mohu zboží objednat i prostřednictvím e-mailu nebo telefonu?

Pokud si nevíte rady, jak objednat zboží, který vás na našem webu zaujal, tak nám můžete e-mailem poslat všechny požadované údaje na objednání (jméno a příjmení, adresu včetně popisného čísla, vaše telefonní číslo a požadovaný typ produktu - nejlepší link na produkt v našem e-shopu).

Případně nám můžete zavolat a rádi a ochotně vám vysvětlíme správný postup. Každopádně doporučujeme odeslat objednávku přes e-shop, je to nejrychlejší způsob objednání zboží.

Mohu zrušit objednávku?

Samozřejmě. Napište nám na info@pean.sk a objednávku zrušíme.

Co je to SUPER ZÁRUKA?

SUPER ZÁRUKA je garancí že se o váš stroj postaráme. Platí na šicí, vyšívací a obnitkovací stroje zakoupené v našem e-shopu. Platí během i po skončení záruční doby. Více info →

Kde se stroj vyrábí?

Stroje všech značek v naší nabídce jsou vyráběny v Asii.

NENAŠLI JSTE, CO JSTE HLEDALI?

+420 606 986 168

info@pean.sk

Po - Pá: 09:00 - 16:30, So: 08:00 - 12:00


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

MDFhNDdk