Nejčastější dotazy

Doprava a doručení

Jak mi bude zboží doručeno?

Zboží doručujeme prostřednictvím DPD, Packety nebo společnosti Geis (při nadrozměrných zásilkách) Další informace o dopravě naleznete zde.

Jak probíhá doprava průmyslových šicích strojů?

Průmyslové šicí stroje doručujeme prostřednictvím společnosti Geis zabalené a smontované na paletě. Paletu řidič složí za první uzamykatelné dveře.

Jak dlouho potrvá doručení balíku?

Odhadované datum doručení naleznete vždy v detailu produktu. Vždy se snažíme o co nejrychlejší vyřízení a doručení každé objednávky.

Jak získám sledovací číslo balíku?

Sledovací číslo vašeho balíku vám bude zasláno na vámi zadanou e-mailovou adresu po vyřízení vaší objednávky.

Můžu nějakým způsobem získat dopravu zdarma?

Za dopravu neplatíte při objednávkách nad 2550 Kč (neplatí při nadrozměrných zásilkách).

Můžu si objednané zboží vyzvednout v kamenné prodejně?

Ano, v objednávkovém procesu stačí zvolit osobní odběr. Zboží vám zarezervujeme na 7 kalendářních dnů.

Nestíhám si objednané zboží vyzvednout v kamenné prodejně v rámci rezervační lhůty, lze si tuto lhůtu prodloužit?

Kontaktujte nás na info@pean.sk nebo na +420 606 986 168 a situaci vyřešíme k vaší spokojenosti.

Platba

Jak mohu za zboží zaplatit?

Za zboží v našem e-shopu můžete zaplatit pohodlně a bezpečně výhradně online prostřednictvím platební brány Comgate.

Je platba předem bezpečná?

Ano, protože děláme vše pro spokojenost našich zákazníků. V případě, že by nastal nějaký problém s vaší objednávkou (ztráta, poškození), došlo by z naší strany k refundaci a kompenzaci této objednávky.

Jak zakoupím dárkový poukaz?

Dárkový poukaz zakoupíte jednoduše jako jakýkoli jiný produkt. Dárkové poukazy naleznete zde.

Jak zaplatím dárkovým poukazem?

Jednoduše si zboží, které chcete poukazem zaplatit, vložíte do košíku a v prvním kroku při vytváření objednávky vložíte kód dárkového poukazu do pole Vložit slevový kupón ve spodní části stránky. Cena za vybrané zboží bude snížena o hodnotu dárkového poukazu.

Jak uplatním slevový kód?

Postupujete stejně jako při platbě dárkovým poukazem.

Zboží a objednávky

Co získám registrací?

Registrací získáte přístup do zákaznické sekce e-shopu a členství ve věrnostním programu PEAN+.

Jak reklamuji zboží?

Zboží můžete reklamovat pohodlně online vyplněním reklamačního formuláře.

Mohu zboží vrátit?

Zboží zakoupené online můžete vrátit do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. Stačí vyplnit online formulář o vrácení zboží. Zboží zakoupené v kamenné prodejně nelze vrátit. V případě, že zboží nakupujete v souvislosti s vaší podnikatelskou činností (o čem rozhoduje uvedení IČO na nákupním dokladu), právo na odstoupení od kupní smlouvy nevzniká, jelikož obchodní zákoník tuto možnost neumožňuje.

Můžu si šicí stroj vyzkoušet na prodejně?

Ano, je však třeba domluvit si termín na tel. čísle +420 606 986 168. E-shop a prodejna jsou samostatné provozy, které fungují nezávisle na sobě. V kamenné prodejně nenajdete kompletní sortiment e-shopu.

Mohu si zboží objednat také prostřednictvím e-mailu nebo telefonu?

Ne, objednávky přijímáme výhradně prostřednictvím našeho e-shopu. Jen tak dokážeme zajistit co nejrychlejší vyřízení objednávek.

Mohu zrušit objednávku?

Ano, napište nám na info@pean.sk a objednávku zrušíme. Upozorňujeme, že objednávky předané přepravci již nelze zrušit.

Mohu objednávku upravit?

Po odeslání objednávky již není možné objednávku jakkoli upravovat, přidávat další položky nebo slučovat objednávky. Pokud vám objednávka nevyhovuje a ještě nebyla předána přepravci, doporučujeme ji zrušit.

V e-shopu je produkt levnější než v prodejně. Jak je to možné?

Ceny v e-shopu a v kamenné prodejně se mohou lišit kvůli rozdílným nákladům spojeným s provozem. Kamenná prodejna vyžaduje financování personálu, nájemních prostor, energií či skladových zásob přímo na místě – to vše ovlivňuje konečnou cenu zboží. V e-shopu naopak umíme díky efektivní logistice a nižším provozním nákladům nabídnout některé produkty za výhodnější cenu.

Zajišťujete záruční a pozáruční servis?

Ano, jsme autorizovaným prodejcem a zajišťujeme záruční a pozáruční servis na všechny u nás zakoupené stroje.

Nenašli jste, co jste hledali?

 

Kontaktujte nás na +420 606 986 168 (v pracovní dny od 9:00 do 17:00) nebo na info@pean.sk. Rádi zodpovíme všechny vaše dotazy.